Preču piegāde
Printera kasetņu piegāde visā Latvijā
Pērkot printera kasetnes par 60 € vai vairāk, piegāde uz pasta automātiem ir bez maksas
1.1. Pircējam, veicot pasūtījumu, jānorāda pasūtījuma veidlapā:
1.1.1. preču piegādes vieta un laiks, kad pircējs vēlas, lai preces tiktu piegādātas ar kurjera pakalpojumu;
1.1.2. izvēlētais pasta pakalpojumu sniedzēja nodaļas vai terminālis, uz kuru pēc pircēja vēlēšanās tiks piegādāta prece. Sūtot preces šādā veidā, jāievēro šo sūtījumu pašapkalpošanās termināļu noteikumi (piemēram, maksimālais svars vai izmēri);
1.2. Pircējs apņemas preces saņemt personīgi. Gadījumā, ja pircējs preces nevar saņemt personīgi, bet preces ir piegādātas uz pircēja norādīto adresi un balstoties uz citiem pircēja sniegtajiem datiem, pircējam nav tiesību izvirzīt pārdevējam pretenzijas par preču piegādi nepareizajai personai vai citiem piegādes neatbilstībām.
1.3. Pārdevējs apņemas piegādāt preces pircējam, ievērojot preču aprakstos norādītos termiņus, bet ne vēlāk kā 30 dienu laikā. Šie termiņi nav spēkā, ja pārdevēja noliktavā nav nepieciešamās preces un pircējs tiek informēts par viņa pasūtīto preču trūkumu. Pircējs piekrīt, ka neparedzētu, no pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ, preču piegādes termiņš var atšķirties no preču aprakstos norādītajiem termiņiem vai pircēja un pārdevēja saskaņotā piegādes termiņa. Neparedzētu apstākļu gadījumā pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar pircēju un vienoties par preču piegādes termiņu un citiem ar piegādi saistītiem jautājumiem.
1.4. Visos gadījumos pārdevējs tiek atbrīvots no atbildības par preču piegādes termiņu pārkāpumiem, ja preces pircējam netiek piegādātas vai tiek piegādātas novēloti pircēja vainas dēļ.
1.5. Preču piegādes laikā prece tiek nodota pircējam brīdī, kad pircējs parakstās kurjeram elektroniskajā sūtījumu marķēšanas ierīcē, un pieņemšanas fakts tiek reģistrēts kurjeru kompānijas Omniva Lietuva datu bāzē.
1.6. Sūtījuma piegādes laikā pircējam jāveic sūtījuma stāvokļa pārbaude kopā ar pārdevēju vai tā pilnvaroto pārstāvi. Pircējam parakstoties rēķinā – faktūrā (pavadzīmē) vai citā sūtījuma nodošanu – pieņemšanu apliecinošā dokumentā, tiek uzskatīts, ka sūtījums ir nodots labā stāvoklī. Ja tiek konstatēts, ka piegādātās sūtījuma iepakojums ir bojāts (sasists, samirkis vai citādi ārēji bojāts) vai piegādātā prece ir nepareizas komplektācijas, daudzuma vai sortimenta, pircējam ir jāatzīmē tas rēķinā – faktūrā (pavadzīmē) vai citā sūtījuma nodošanu – pieņemšanu apliecinošā dokumentā vai elektroniskajā kurjera sūtījumu skenerī un, piedaloties pārdevējam, kurjeram vai tā pārstāvim, jānoformē brīvā formā sūtījuma bojājuma akts. Jāņem vērā, ka parakstoties bez piezīmēm tiek uzskatīts, ka nodotais sūtījums ir bez defektiem un nekādi pretenzijas par kurjera pakalpojumiem vai preces defektiem netiek pieņemtas. Lūdzam mūs informēt (ne vēlāk kā 24 stundu laikā pēc saņemšanas brīža) elektroniski pa e-pastu info@printle.lv par konstatētajiem preces kvalitātes trūkumiem, kurus nebija iespējams pamanīt preces nodošanas laikā.
1.7. Preces tiek piegādātas tikai Latvijas teritorijā.
Ar cieņu,
UAB „IDELA“
E-pasts: info@printle.lv
Tālrunis: +370 682 55089