Jaunumi
Drukātāja garantija uz alternatīvajām kasetnēm

Jautājums, ar kuru sastopamies desmitiem reižu nedēļā, daudziem lietotājiem izraisa vienkāršas bažas:
vai alternatīvo (analogisko) kasetņu izmantošana anulē printera garantiju?
Kā jau varētu gaidīt, atbilde nav viennozīmīga un ir atkarīga no tā, uz kāda veida garantiju jūs atsaucaties.
Printeris tika iegādāts pēdējo 24 mēnešu laikā
Ražotājam pēc likuma ir pienākums sniegt 2 gadu garantiju elektronikas izstrādājumiem.
Viņi nedrīkst iekļaut konkurenci ierobežojošus nosacījumus.
Ja jūsu printeris tika iegādāts pēdējo 24 mēnešu laikā, piegādātājam ir jāPIERĀDA, ka printera bojājumu izraisīja trešās puses kasetnes.
Viņi nedrīkst vienkārši pateikt: „Jūs izmantojāt saderīgas kasetnes, mēs jums nepalīdzēsim“.
Izlasiet savu garantijas nosacījumu un pievērsiet viņu uzmanību detaļām — visdrīzāk būs norādīts, ka garantija netiek piemērota, ja bojājumu izraisījuši neoriģināli produkti.
Viņiem būtu jāorganizē inženiera vizīte, lai noteiktu bojājuma raksturu un tā cēloni.
Pēc 24 mēnešiem no iegādes datuma printerim tiek nodrošināta paplašinātā garantija
Šīs nav obligātas garantijas tiek piešķirtas no ražotāja puses, un tās var noteikt savus noteikumus. Tas nozīmē, ka viņi var anulēt jūsu garantiju, ja tiek izmantotas trešās puses kasetnes. Šādā gadījumā ievērojiet šos ieteikumus.
- Sazinieties ar ražotāju – iespējams, tā ir zināma printera kļūda
- Ja viņi atsakās palīdzēt, sazinieties ar piegādātāju un izskaidrojiet problēmu
- Ja pastāv iespēja, ka problēmu izraisījušas patēriņa preces, viņiem būtu jānodrošina, lai neatkarīgs inženieris novērstu problēmu un noteiktu bojājumu
(jo viņiem ir jāgarantē sava produktu kvalitāte) - Ja problēmu izraisīja kasetne, jūsu piegādātāja garantijai būtu jāsedz šis gadījums
- Ja problēma ir printerī, jums ir inženiera ziņojums, par kuru varat runāt ar ražotāju